JS-dieten

JS-dieten eller som den på riktigt heter; Jordnötssmör-dieten. Den består kort och gott av jordnötssmör och proteinshakes.
Jag kommer äta
..green choice peanutbutter , 180 g per dag.
.. Whey FX proteinpulver , 130 g per dag.
.. Omega 3 kapslar
.. Vitaminer
Kommer de gånger jag förbrännt 350 kcal på enbart cardio lägga till en liter minimjölk som jag då kan blanda ut mina shakes med.
Det som gör att jag tror att den kommer frungera bra är dels att jordnötssmör mättar väldigt bra, vilket gör att man inte går och känner sig hungrig hela dagen. Jordnötssmör är gott! Men framförallt att det är så lätt; Du mäter upp vad du ska äta under dagen och sen behöver du inte fundera mer på det - du bara äter!
Vill ni läsa mer om dieten så kan ni göra det här, från dess grundare Sid Knutsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0