Början

Nu har mitt s.k. "nya" liv börjat, detoxen startade igår -> vilket innebär inga kolhydrater, främst frukt och grönsaker, och endast naturliga produkter som tillbehör ( typ. ägg, fetaost, nötter osv. ) Detta håller på i en vecka, dvs till på måndag. Då sätter istället JS-dieten igång. JS-dieten är jordnötssmördieten. Kommer förklara senare vad det innebär. Den ska jag köra i 1 månad, dvs. hela september. Efter det blir det början till den långsiktiga kosthållningen, men fortfarande noll kolhydrater. I november ska jag beroende på hur jag ligger till börja köra helt mot den långsiktiga framtiden. Målet är 15 kg på 3 månader. Vi får se hur det går, men nu börjar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0